Nieuwe kampioenen!

Op 10 december waren de clubkampioenschappen voor de gymgroepen. Voor de peuters was er een gezellige kijkles.

Alle leden deden hun uiterste best en gingen met een diploma naar huis. De medailles waren voor:

Klleuters: 1 Sem Vos

2 Jayden Groen

3 Julia van Wattum

Bao 3,4,5 recreanten: 1 Elize van der Wal

2 Nel Hilverts

3 Yasmin Borger

selectie: 1 Nikki Poortman

2 Kirstern Stotefalk

3 Anna van Wattum

Bao 6,7,8 recreanten: 1 Madelon Vos

2 Amber Boon

3 Selena van der Wal

selectie: 1 Myra Rinne

2 Larissa Nieman

Allemaal gefeliciteerd!

Sinterklaas op gym!

Op 26 november kwam Sinterklaas weer naar de sporthal om de kunsten van onze jongste leden te bewonderen. Hij had twee pieten meegenomen en wel drie zakken met cadeaus! Het was een gezellige en sportieve middag!

Bedankt Sinterklaas en pieten, we hopen dat u ook volgend jaar weer de tijd vindt om onze vereniging een bezoekje te brengen.

Heren, kom ook in actie!

Vanaf 12 november 2014 tot en met februari 2015 organiseert SVB 8 lessen conditie- en krachttraining voor heren vanaf 18 jaar. Blijf in de winter in vorm door deze lessen te volgen op woensdagavond van 20:30 tot 21:30 in sporthal De Stelling in Blijham.

Kosten: 25 euro voor 8 lessen.

Tot dan!

Het Grote Gymfeest op 15 oktober was een groot succes!

Alle deelnemers waren enthousiast. Er werd zeer actief gesport. Alle deelnemers die nog geen lid zijn van SVB, worden bij deze van harte uitgenodigd om een proefles te volgen. Jullie weten nu hoe gezellig het is!

50 Jaar lid!

Op 1 oktober '14 was mevrouw Mulder 50 jaar lid van onze sportvereniging! Ze is op de les verrast met een boeket bloemen.

Dank voor alle jaren gezelligheid en sportiviteit. Op naar nog heel veel jaren lidmaatschap!

Grote Clubactie

Vanaf 13 september gaan alle leden weer langs de deuren met loten voor de Grote Clubactie.

Deze actie levert de vereniging elk jaar een mooi bedrag op waarmee we heel erg blij zijn. Ook voor de kopers van de loten is het een goede actie; naast kortingsbonnen maken zij kans op mooie prijzen. En dan verrassen we de leden die de meeste loten verkocht hebben ook nog met een cadeautje! Dit jaar wordt dat ons aangeboden doorwww.horloge.com.

Allemaal winnaars dus!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brons voor de Galm-groep

De GALM groep van S.V.Blijham heeft deelgenomen aan een stuitbal toernooi in De Meet te Bellingwolde. Trainster Antje Begeman had veelal in haar eigen vrije tijd, veel tijd gestoken in het trainen van deze groep buiten de normale lestijden om. Hiervoor is onze dank zeer groot. Dit was de eerste keer dat de dames en heren meededen en direct wisten ze beslag te leggen op de 3e plek.
GEFELICITEERD!

Voor de peuters, kleuters en Groep BO 3, 4 en 5.

Neem je Opa en/of Oma mee naar Gym.

Woensdagmiddag 9 april mag jij jouw opa en/of oma meenemen naar de gymles. Je kunt dan laten zien wat je allemaal al kan. En opa en oma mogen, als ze dat willen, ook meedoen. Opa en oma worden verwacht in sportieve kleding en op zaalschoenen.

Aangepaste tijden 11 juni

Ivm de schoolreis van OBS de Wiekslag op woensdag 11 juni as hebben we de lessen samengevoegd.
Basisschool gr 1 en 2 kunnen meedoen met de peuters van 13.45 - 14.30 uur en
BO gr 3, 4 en 5 kunnen meedoen met BO 6, 7 en 8 van 16.30 - 17.30 uur.