PESTPROTOCOL

Pesten is binnen onze vereniging onacceptabel. We zijn een sportieve, gezellige vereniging en bij ons staan eerlijkheid en sportiviteit hoog in het vaandel.
Wij, het bestuur van SV Blijham, zullen dan ook kinderen die pesten hierop aanspreken en hun ouders daarover inlichten.
Graag zouden we zien dat dit helemaal niet nodig was, maar helaas is de praktijk anders.

Wel willen jullie, leden en ouders, erop wijzen dat jullie deze problemen melden bij het bestuur. Als jullie dit (op tijd) melden kunnen we misschien ingrijpen voordat een kind besluit te stoppen met gymmen, turnen of dansen.

Ook voor andere zaken die te maken hebben met de lessen en/of leiding, vragen we jullie het bestuur te benaderen. Daarvoor zijn we er.

Bestuur SV Blijham