Juf Antje neemt afscheid van SVB

Woensdag 13 juli stonden de lessen in het teken van het afscheid van juf Antje. Zij nam na zestien jaar SVBlijham afscheid. We hebben er met elkaar een gezellige dag van gemaakt.

Lieve Antje, bedankt voor alles! We wensen je het alle goeds toe voor de toekomst.

Op 6 juli hebben onze peuters en kleuters hun beweegdiploma gehaald!

Van harte gefeliciteerd, toppers! Geweldig gedaan!

Het grote sinterklaasfeest

Op woensdagmiddag 25 november heeft Sinterklaas met twee Pieten onze vereniging bezocht. Natuurlijk hebben we prachtig voor ze gezongen en onze kunsten laten zien. Die lieve goede Sint had voor iedereen een cadeautje meegenomen. Het was een geweldige middag!

Klik hier om alle foto's te zien.

50 jaar SV Blijham; fantastisch!

We hebben het vijftig jarig jubileum van onze vereniging op 17 oktober gevierd. Het was een geweldige dag.

U kunt hier een foto-impressie vinden van de receptie en reunie in Zalencentrum Het Oude Wapen.

De foto's van de uitvoering vindt u door hier, hier en hier te klikken:

Speciale dank aan Dina Johannes die voor ons deze prachtige foto's gemaakt heeft.

Een verslag van deze dag zal verschijnen in het komende nummer van De Pegasus.

Op woensdag 25 maart was het feest in de sporthal. De lessen stonden in het teken van GYM2MOVE, Via de KNGU hadden we beschikking over verschillende attributen om de gymlessen een veelzijdige invulling te geven. Denk daarbij aan dans, ritmisch gym en acrobatiek. De leden waren erg enthousiast.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geslaagd!

Larissa Nieman en Malou Mekkering hebben op 18 febrauri hun YourTurn diploma in ontvangst mogen nemen.
Gefeliciteerd meiden!