Dans Teams S.V.Blijham

2e paasdag was het eindelijk zover, 3 dans teams van S.V.Blijham Bluefire konden hun dans laten zien tijdens de 2e voorronde van Soneo in Dronten.
De 3 teams kwamen uit in 3 verschillende categorien te weten Cheerdance, Showdance en Streetdance/hip hop.
In de Meerpaal in Dronten begon de wedstrijd om 11.00 uur en gelijk in het eerste blok konden de Cheerdance groep en de Showdance groep aan de slag. Wat resulteerde in een
1ste plaats voor Cheerdance .
De showdance groep eindigden na een super dans helaas buiten de prijzen maar hadden ook veel concurrentie.
De Streetdance groep had ook veel concurrentie en moest het helaas ook doen zonder podium plaats. Al met al een geslaagde maar lange dag. De volgende wedstrijd van Soneo is 10 juni de locatie is nog niet bekend.

Danswedstrijd S.V.Blijham
Op 17 maart 2012 werd er door S.V.Blijham een danswedstrijd georganiseerd in sporthal “De Stelling” in Blijham. Er deden 289 dansers van diverse dansteams uit de regio aan deze wedstrijd mee.
Het publiek dat in grote getale aanwezig was, kon dan ook genieten van een veelzijdige show. Er werd gedanst in verschillende leeftijdscategorienen en zowel recreatief als wedstrijd teams deden mee aan deze wedstrijd. Na afloop werden de prijzen uitgereikt en ging iedereen naar huis met een vaantje.

Tevens zijn er foto’s gemaakt door huismanmedia.nl. Klikhier voor de foto's.

Vrijwilligers Danswedstrijd bedankt!
Hierbij willen wij de volgende mensen bedanken:
Ciska Schut, Mireille Al Obaedy, Petra Hamminga, Gerda Bleeker, Henk Hilverts, Klaas en Dina Johannes voor het klaar zetten, opruimen en in goede banen leiden van de dag.
Willem en Patrick van de Sluis voor de geweldige presentatie en het bedienen van het licht en geluid.
Anita Jager van de EHBO; ’s morgens gebeld, ’s middags aanwezig.
Geert Koerts voor het beschikbaar stellen van de geluidsinstalatie.

BEDANKT, het was een groot succes.

Bestuur S.V.Blijham