Sportieve gezelligheid tijdens het bootcamp-weekend

Wat een fantastisch weekend hebben we achter de rug! Een gezellige groep meiden, jongens, trainers, gast trainers en vrijwilligers. De turnclinic was een belevenis voor de meiden. Wie kan zeggen dat ze training hebben gehad van Cėline van Gerner? Nou, deze meiden wel! De insanity training van Tom was vermoeiend, maar leuk en het survivallen was modderig, nat en hilarisch. Gelukkig was iedereen na een warme douche weer schoon en konden we genieten van een heerlijke pasta gemaakt door 4 moeders ( Petra, Ciska, Silvia en Gerda). De jongens van Roberto waren echte spoken in het bos die menig meisje gillend liet terug lopen naar de sporthal. De bonte avond met toneel, dans en playback was hilarisch. Na een vette hap, chips, cola etc was het voor de jongsten tijd om de luchtbedjes op te zoeken; zo rond half 1 sliep bijna iedereen, bij de ouderen was het nog lang onrustig maar wel gezellig. Na een korte nacht voor de bestuursleden stond de eerste om 6.30 uur de boel alweer te vegen, tegen half 9 was het voor iedereen tijd om uit de veren te komen. Na een heerlijk ontbijt kon men los gaan op de dansclinic en na de lunch werd er nog een uur getrained door de turnsters en de dansers. Al met al een super weekend. Jose Klooster en Tom Ploeger bedankt voor de organisatie en de mooie onderdelen. We zijn trots op jullie alsmede op de jongens van Roberto Bots.

EK streetdance in Bottrop

SV Blijham heeft met twee teams deelgenomen aan het Europees Kampioenschap dansen in Bottrop.

Op zaterdag 7 juni vonden de voorrondes plaats, waarbij beide teams zich wisten te plaatsen voor de finales op zondag. Beide teams gingen naar huis met een prachtige beker voor een welverdiende vijfde plaats. Super gedaan, meiden!