Onderlinge wedstrijd Streetdance

21 juni jl organiseerde de S.V. Blijham een onderlinge wedstrijd Streetdance in sporthal De Stelling in Blijham. De deelnemende verenigingen en sportscholen waren S.V.O. Zuidbroek, S.V. Noordbroek, A.G.O.Z. Ommelanderwijk/Zuidwending, Anne Delis Winschoten en S.V. Blijham.
De middag werd aan elkaar gepraat door Willem van der Sluis. De deskundige jury bestond uit André van de Laan en Lina Muis. De groepen waren in 3 leeftijdscategoriën ingedeeld en er werden zeer gevarieerde dansen uitgevoerd. Alle meiden hebben zich van hun beste kant laten zien.
Tijdens de pauzes hebben de trainsters José Klooster, Patty Sanders, Charlotte Uniken en Hilly Jager spetterende demonstraties verzorgd. Deze dames dansen allemaal op topniveau en hebben meerdere nationale en internationale prijzen gewonnen.

Klik hier voor alle foto's