Provinciaal kampioenschap Uithuizen

Zaterdag 16 mei werden de provinciaal kampioenschappen turnen gehouden in Uithuizen. Voor S.V.Blijham deden 17 turnsters mee in de diverse divisies.

Bij de jongste deelnemers werd Bente Vos (mini instap) Provinciaal Kampioen in een sterk deelnemersveld.
In de overige divisies waren er ook diverse prijzen zo werd Malou Mekkering 2e jeugd, Nathalie Bleeker Junior 3e, Lotte Kuiper pupil 1 werd 3e, Myra Rinne en Larissa Nieman werden in de jeugd 1 respectievelijk 2 en 3.
Ook de meiden die deze keer niet in prijzen zijn gevallen: wij zijn trots op jullie en voor ons allemaal toppers!
Al met al een geslaagde dag voor S.V.Blijham en haar trainersstaf Jose Klooster, Alie Katuin en Linda Katuin
Op naar volgend seizoen met weer nieuwe oefeningen en elementen.
Bedankt iedereen!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veel blauw op het podium in Hoogezand

Bij het provinciaal kampioenschap in Hoogezand op 11 april is Dian Poortman kampioen geworden! Inez Dekker haalde het brons binnen en dat leverde dit mooie plaatje op: .

Manon Ploeger behaalde een 13e plaats en liet daarbij achttien andere turnsters achter zich. Prestaties waar de vereniging heel trots op is.

Gefeliciteerd meiden!

In Uithuizen mochten op 4 april zeven van onze turnsters hun kunsten laten zien. Ze turnden allemaal een prima wedstrijd en mogen terugkijken op een succesvolle ochtend. Kirsten Stotefalk, Anna van Wattum, Nikki Poortman plaatsten zicht voor de finales. Drie van onze meiden namen ook nog eens een medaille mee: Bente Vos scoorde brons, Senna Graver en Kim Hilverts wonnen zelfs goud! Natuurlijk zijn ook deze kanjers door naar de finales. Trainsters Alie Katuin en Jose Klooster, ook jullie gefeliciteerd! Meiden, we zijn trots op jullie!
Kijk HIER naar de foto's van deze kanjers in actie, gemaakt door Corina van Wattum

------------------------------------------------------------

14-03-2015

Op 14 maart turnden onze meiden een 'thuis'wedstrijd in Bellingwolde. Daar gingen al heel wat medailles mee naar huis. Goud was er voor Myra Rinne en Malou Mekkering. Zilver voor Yvonne van Puijenbroek en Lotte Kuiper. Larissa Nieman en Merle Rinne gingen met brons naar huis. Super gedaan, meiden!

-------------------------------------------------------